FAQ – odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Marka i produkty

  • Marka i produkty
  • Moje konto
  • Moje zamówienie
  • Moja dostawa
  • Marka i produkty
  • Moje konto
  • Moje zamówienie
  • Moja dostawa
  • Gdzie można kupić produkty PHYTOMER?

    Produkty PHYTOMER są sprzedawane wyłącznie w salonach urody, gabinetach kosmetycznych, centrach talassoterapii i salonach spa. Aby znaleźć najbliższy punkt sprzedaży, kliknij tutaj

  • Czy produkty PHYTOMER są testowane na zwierzętach?

    Zgodnie z prawem europejskim nie prowadzimy testów na zwierzętach.

  • Czy produktów PHYTOMER można używać w ciąży?

    Większość naszych produktów nie ma przeciwwskazań do stosowania w ciąży. Ciąża jest jednak bardzo szczególnym stanem fizjologicznym, dlatego radzimy zasięgnięcie porady lekarza co do stosowania i nakładania produktów kosmetycznych.

  • Jak zasięgnąć informacji o składnikach, których używacie?

    Zachęcamy do zapoznania się z etykietami (listą składników) wszystkich naszych produktów, na których są wymienione wszystkie komponenty. Jesteśmy oczywiście do Twojej dyspozycji, jeżeli chcesz otrzymać więcej informacji.

  • Czy Wasze produkty są bezglutenowe?

    Nasze produkty nie są przeznaczone dla osób o szczególnych wymaganiach dietetycznych. W związku z tym nie zamieszczamy informacji „nie zawiera glutenu” i nie kontrolujemy, czy w naszych produktach znajduje się gluten.

  • Gdzie są wytwarzane Wasze produkty?

    PHYTOMER jest firmą bretońską i wytwarza wszystkie swoje produkty w swoim Laboratorium nad zatoką Mont-Saint-Michel. Kontrolujemy cały proces produkcji i na każdym jego etapie wybieramy metody przyjazne dla środowiska.

  • Czy muszę założyć konto, żeby składać zamówienia przez Internet?

    Założenie konta jest zalecane, ponieważ pozwoli ono zapisać Twoje dane osobowe i oszczędzić czas przy składaniu kolejnych zamówień. Będziesz również mieć dostęp do swojego profilu oraz możliwość śledzenia zamówień i zmiany danych osobowych. Możesz wybrać „Szybkie zamówienie” nie wymagające założenia konta w portalu PHYTOMER, ale przy kolejnym zamówieniu będziesz musiał(a) ponownie podać swoje dane.

  • Jak są wykorzystywane moje dane osobowe?

    Twoje dane osobowe są niezbędne w celu obsługi i dostawy zamówień oraz wystawiania faktur. Dane te są ściśle poufne. Zgodnie z francuską Ustawą nr 78-17 z 6 stycznia 1978 r. o informatyce, zbieraniu danych i prawach obywatelskich przetwarzanie danych osobowych gromadzonych w tej witrynie zostało zgłoszone do Krajowej Komisji Informatyki i Praw Obywatelskich. Każdemu użytkownikowi witryny przysługuje prawo do dostępu do jego danych, ich zmiany, sprostowania i usuwania ich na wniosek wysłany pocztą pod adres Service Client PHYTOMER - CS 51749 - 35417 Saint-Malo Cedex.

  • Nie pamiętam hasła

    Jeżeli nie pamiętasz hasła, możesz automatycznie wygenerować nowe.
    - Na stronie uwierzytelniania kliknij „nie pamiętam hasła”
    - Wprowadź swój adres e-mail
    - Kliknij „odzyskaj”
    - Otrzymasz e-mail o temacie „[PHYTOMER] Potwierdzenie żądania zmiany hasła”. Jeżeli mail nie przychodzi, sprawdź folder spamu. Kliknij link zamieszczony na dole wiadomości
    - Otrzymasz drugi e-mail o temacie „[PHYTOMER] Twoje nowe hasło”. Jeżeli mail nie przychodzi, sprawdź folder spamu.
    - W e-mailu znajduje się nowe hasło (aby uniknąć błędów przy przepisywaniu nowego hasła, sugerujemy skopiowanie go i wklejenie).

  • Czy mogę składać zamówienia z zagranicy?

    Nasze produkty sprzedajemy tylko na terenie Polski. Jeżeli chcesz się dowiedzieć, czy produkty PHYTOMER są sprzedawane w Twoim kraju i kto jest uch dystrybutorem, kliknij tutaj.

  • Ile wynoszą koszty dostawy?

    Zalecamy odbiór przesyłki w najbliższym salonie PHYTOMER. Dostawa jest wtedy bezpłatna. Aby dowiedzieć się, który salon znajduje się najbliżej, kliknij tutaj.br /> W przypadku dostawy do miejsca zamieszkania doliczamy 7 euro. W przypadku zakupów za co najmniej 70 euro dostawa jest bezpłatna.

  • Czy płatność jest bezpieczna?

    Płatności internetowe są całkowicie bezpieczne i poufne. Transakcja bankowa jest realizowana bezpośrednio między Tobą a naszym partnerem obsługującym płatności – bnpparibas. Dane bankowe nigdy nie są przesyłane do witryny PHYTOMER.
    W przypadku zamówień z dostawą do salonu, płatności dokonuje się przy odbiorze produktów w salonie zgodnie z warunkami sprzedaży danego punktu sprzedaży.

  • Co to jest 3D Secure?

    W naszej witrynie stosujemy 3-D Secure. Jest to bezpieczny protokół płatności internetowych. Ogranicza on ryzyko oszustwa, weryfikując Twoją tożsamość poprzez wysłanie kodu pod numer Twojego telefonu komórkowego. Zostaniesz poproszona(-y) o podanie tego kodu w celu potwierdzenia zamówienia.

  • Jak śledzić zamówienie?

    Na swoim koncie, w rubryce HISTORIA TWOICH ZAMÓWIEŃ, możesz w dowolnym momencie sprawdzać stan zamówienia i pobrać fakturę.
    Jeżeli nie masz konta, kliknij link „Śledzenie zamówienia przez gościa” podany w e-mailu z potwierdzeniem zamówienia.

  • Jakie są terminy dostawy?

    Produkty PHYTOMER są dostarczane pocztą do miejsca zamieszkania przez Colissimo Expert (dostawa za potwierdzeniem odbioru) w terminie średnio 3–5 dni roboczych od potwierdzenia zamówienia.
    Terminy te mogą ulegać zmianom zależnie od strefy geograficznej, do której przesyłka ma trafić. W przypadku zamówień z dostawą do salonu produkty są dostępne w wybranym przez Ciebie salonie w ciągu średnio 2 dni roboczych, w godzinach pracy danego punktu sprzedaży.

  • Przesyłka zawiera niewłaściwe produkty/jest niekompletna

    O wszelkich nieprawidłowościach związanych z dostawą należy informować dział obsługi klienta PHYTOMER, wysyłając e-mail pod adres service-client@phytomer.fr, lub telefonicznie pod numerem 0 800 00 31 87 w ciągu 14 dni od daty dostawy.
    Wszystkie brakujące produkty zostaną dosłane lub wymienione po upływie terminu składania reklamacji u przewoźnika.

  • Jak zwrócić produkt?

    Masz 14 dni roboczych od złożenia zamówienia na zwrot – na własny koszt – produktów, z których nie jesteś zadowolona(-y) i na anulowanie zamówienia. Produkty należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu i w nienaruszonym stanie, nie otwierane, z dołączonym do nich prawidłowo wypełnionym formularzem dostawy, pod następujący adres: Service Client PHYTOMER - CS 51749 - 35417 Saint-Malo Cedex.
    PHYTOMER zwraca cenę produktu i koszty pierwszej dostawy w terminie nieprzekraczającym 30 dni.
    W przypadku zamówień z dostawą do salonu zwrot produktów podlega ogólnym warunkom sprzedaży obowiązującym w wybranym przez Ciebie salonie.

  • Chcę się skontaktować się z konsultantem.

    Jeżeli nie znalazłaś(-eś) odpowiedzi na swoje pytania, jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem service-client@phytomer.fr i numerem telefonu 0 800 00 31 87. Nie znalazłaś(-eś) interesujących Cię informacji?.