Produkty i zabiegi
Aktualności
O Phytomer
Usługi i informacje
Marka i produkty
Produkty PHYTOMER są sprzedawane wyłącznie w salonach urody, gabinetach kosmetycznych, centrach talassoterapii i salonach spa. Aby znaleźć najbliższy punkt sprzedaży, kliknij tutaj
Zgodnie z prawem europejskim nie prowadzimy testów na zwierzętach.
Większość naszych produktów nie ma przeciwwskazań do stosowania w ciąży. Ciąża jest jednak bardzo szczególnym stanem fizjologicznym, dlatego radzimy zasięgnięcie porady lekarza co do stosowania i nakładania produktów kosmetycznych.
Zachęcamy do zapoznania się z etykietami (listą składników) wszystkich naszych produktów, na których są wymienione wszystkie komponenty. Jesteśmy oczywiście do Twojej dyspozycji, jeżeli chcesz otrzymać więcej informacji.
Nasze produkty nie są przeznaczone dla osób o szczególnych wymaganiach dietetycznych. W związku z tym nie zamieszczamy informacji „nie zawiera glutenu” i nie kontrolujemy, czy w naszych produktach znajduje się gluten.
PHYTOMER jest firmą bretońską i wytwarza wszystkie swoje produkty w swoim Laboratorium nad zatoką Mont-Saint-Michel. Kontrolujemy cały proces produkcji i na każdym jego etapie wybieramy metody przyjazne dla środowiska.
Założenie konta jest zalecane, ponieważ pozwoli ono zapisać Twoje dane osobowe i oszczędzić czas przy składaniu kolejnych zamówień. Będziesz również mieć dostęp do swojego profilu oraz możliwość śledzenia zamówień i zmiany danych osobowych. Możesz wybrać „Szybkie zamówienie” nie wymagające założenia konta w portalu PHYTOMER, ale przy kolejnym zamówieniu będziesz musiał(a) ponownie podać swoje dane.
Twoje dane osobowe są niezbędne w celu obsługi i dostawy zamówień oraz wystawiania faktur. Dane te są ściśle poufne. Zgodnie z francuską Ustawą nr 78-17 z 6 stycznia 1978 r. o informatyce, zbieraniu danych i prawach obywatelskich przetwarzanie danych osobowych gromadzonych w tej witrynie zostało zgłoszone do Krajowej Komisji Informatyki i Praw Obywatelskich. Każdemu użytkownikowi witryny przysługuje prawo do dostępu do jego danych, ich zmiany, sprostowania i usuwania ich na wniosek wysłany pocztą pod adres Service Client PHYTOMER - CS 51749 - 35417 Saint-Malo Cedex.
Jeżeli nie pamiętasz hasła, możesz automatycznie wygenerować nowe.
- Na stronie uwierzytelniania kliknij „nie pamiętam hasła”
- Wprowadź swój adres e-mail
- Kliknij „odzyskaj”
- Otrzymasz e-mail o temacie „[PHYTOMER] Potwierdzenie żądania zmiany hasła”. Jeżeli mail nie przychodzi, sprawdź folder spamu. Kliknij link zamieszczony na dole wiadomości
- Otrzymasz drugi e-mail o temacie „[PHYTOMER] Twoje nowe hasło”. Jeżeli mail nie przychodzi, sprawdź folder spamu.
- W e-mailu znajduje się nowe hasło (aby uniknąć błędów przy przepisywaniu nowego hasła, sugerujemy skopiowanie go i wklejenie).
Nasze produkty sprzedajemy tylko na terenie Polski. Jeżeli chcesz się dowiedzieć, czy produkty PHYTOMER są sprzedawane w Twoim kraju i kto jest uch dystrybutorem, kliknij tutaj.
Zalecamy odbiór przesyłki w najbliższym salonie PHYTOMER. Dostawa jest wtedy bezpłatna. Aby dowiedzieć się, który salon znajduje się najbliżej, kliknij tutaj.br /> W przypadku dostawy do miejsca zamieszkania doliczamy 7 euro. W przypadku zakupów za co najmniej 70 euro dostawa jest bezpłatna.
Płatności internetowe są całkowicie bezpieczne i poufne. Transakcja bankowa jest realizowana bezpośrednio między Tobą a naszym partnerem obsługującym płatności – bnpparibas. Dane bankowe nigdy nie są przesyłane do witryny PHYTOMER.
W przypadku zamówień z dostawą do salonu, płatności dokonuje się przy odbiorze produktów w salonie zgodnie z warunkami sprzedaży danego punktu sprzedaży.
W naszej witrynie stosujemy 3-D Secure. Jest to bezpieczny protokół płatności internetowych. Ogranicza on ryzyko oszustwa, weryfikując Twoją tożsamość poprzez wysłanie kodu pod numer Twojego telefonu komórkowego. Zostaniesz poproszona(-y) o podanie tego kodu w celu potwierdzenia zamówienia.
Na swoim koncie, w rubryce HISTORIA TWOICH ZAMÓWIEŃ, możesz w dowolnym momencie sprawdzać stan zamówienia i pobrać fakturę.
Jeżeli nie masz konta, kliknij link „Śledzenie zamówienia przez gościa” podany w e-mailu z potwierdzeniem zamówienia.
Produkty PHYTOMER są dostarczane pocztą do miejsca zamieszkania przez Colissimo Expert (dostawa za potwierdzeniem odbioru) w terminie średnio 3–5 dni roboczych od potwierdzenia zamówienia.
Terminy te mogą ulegać zmianom zależnie od strefy geograficznej, do której przesyłka ma trafić. W przypadku zamówień z dostawą do salonu produkty są dostępne w wybranym przez Ciebie salonie w ciągu średnio 2 dni roboczych, w godzinach pracy danego punktu sprzedaży.
O wszelkich nieprawidłowościach związanych z dostawą należy informować dział obsługi klienta PHYTOMER, wysyłając e-mail pod adres service-client@phytomer.fr, lub telefonicznie pod numerem 0 800 00 31 87 w ciągu 14 dni od daty dostawy.
Wszystkie brakujące produkty zostaną dosłane lub wymienione po upływie terminu składania reklamacji u przewoźnika.
Masz 14 dni roboczych od złożenia zamówienia na zwrot – na własny koszt – produktów, z których nie jesteś zadowolona(-y) i na anulowanie zamówienia. Produkty należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu i w nienaruszonym stanie, nie otwierane, z dołączonym do nich prawidłowo wypełnionym formularzem dostawy, pod następujący adres: Service Client PHYTOMER - CS 51749 - 35417 Saint-Malo Cedex.
PHYTOMER zwraca cenę produktu i koszty pierwszej dostawy w terminie nieprzekraczającym 30 dni.
W przypadku zamówień z dostawą do salonu zwrot produktów podlega ogólnym warunkom sprzedaży obowiązującym w wybranym przez Ciebie salonie.
Jeżeli nie znalazłaś(-eś) odpowiedzi na swoje pytania, jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem service-client@phytomer.fr i numerem telefonu 0 800 00 31 87. Nie znalazłaś(-eś) interesujących Cię informacji?.
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania telefonicznie pod numerem 0800 00 31 87 lub e-mailem (należy wypełnić formularz kontaktu)
bezpłatna dostawa
od 300 zł
produkty dostarczane do domu
w ciągu 2–5 dni
bezpłatny odbiór
w salonach i spa
obsługa klienta
+48 61 832 91 07